Тілі:
Орыс
/
Қазақ
+7 (775) 971-13-92
Барлық сұрақтар бойынша WhatsApp арқылы қолдау
(тек мәтіндік режимде жұмыс істейді)
Кіру
Тіркеу
Басты бет
Мұғалімге арналған олимпиада
Жарияланымдар
Байланыстар
Жеке кабинетке кіру
E-mail
Құпия сөз
Құпия сөзді ұмыттыңыз ба?
Кіру
Жеке кабинетіңіз жоқ па?
Тіркеліңіз
.
Публикации
Барлық жарияланымдар
Ағылшын тілі
Кітапхана ісі
Биология
Сыныптан тыс іс-шаралар
Тәрбие жұмысы
Дүниежүзі тарихы
География
Мектепке дейінгі тәрбие
Бейнелеу өнері
Информатика
Қазақстан тарихы
Қазақ әдебиеті
Қазақ тілі
Орыс әдебиеті
Логопедия, олигофренопедагогика, дефектология
Математика
Музыкалық өнер
Бастапқы әскери дайындық
Бастауыш мектеп
Неміс тілі
Қоғамтану негіздері
Құқықтану негіздері
Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері
Педагогика, оқыту әдістемесі
Психология
Орыс тілі
Өзін-өзі тану
Зайырлылық және дінтану негіздері
Әлеуметтік педагогика
Қыздарға арналған технология
Ұлдарға арналған технология
Тренингтер, мастер-кластар
Физика
Дене шынықтыру
Француз тілі
Химия
Хореография
Адам.Қоғам.Құқық
Сызу
Әртүрлі
Санаттан жарияланымдар «Логопедия, олигофренопедагогика, дефектология»:
Формирование элементарных математических представлений у детей с ООП посредством мультисенсорного пособия «Нумикон»
Автор:
Сальменова Инкара Нурлановна, КГУ « Рудненская специальная школа для детей с ООП» УоаКо, Рудный
Санат:
Логопедия, олигофренопедагогика, дефектология
Доклад на тему «Формирование связной речи у детей на уроках коррекционно-развивающего цикла».
Автор:
Пщеницына Валентина Андреевна, КГУ «Рудненская специальная школа для детей с особыми образовательными потребностями» Управления образования акимата Костанайской области, Рудный
Санат:
Логопедия, олигофренопедагогика, дефектология
Мектеп жасына дейінгі даму мүмкіндігі шектеулі баланы дәстүрлі емес сурет арқылы сурет салуға деген қызығушылығын ояту
Автор:
Сакиева Нагима Рызабаевна, Кабинет психолого-педагогической коррекции №1, Астана
Санат:
Логопедия, олигофренопедагогика, дефектология
Формирование математических представлений у школьников с умеренной степенью интеллектуальных нарушений
Автор:
Сальменова Инкара Нурлановна, КГУ « Рудненская специальная школа для детей с ООП» УоаКо, Рудный
Санат:
Логопедия, олигофренопедагогика, дефектология